O święta Weroniko
Radio Erewan
2008-04-19 21:47:08 UTC
No prosz, człowiek uczy się całe życie. Coś mnie podkusiło by znaleźć
patrona fotografów.
Weronika - Patronka portrecistów, rzeźbiarzy i fotografów, praczek,
gospodyń na plebani, szwaczek
Hehe, i te praczki! O święta Weroniko, oby moja puszka bakfokusa nie miała
;-)

Dla ateistów mała ściąga
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi%C4%99ta_Weronika

Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fotosite.pl
Janko Muzykant
2008-04-19 22:31:08 UTC
Post by Radio Erewan
Dla ateistów mała ściąga
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi%C4%99ta_Weronika
To była stykówka - zatem patronka analogowców :)
--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl
/choć wydaje się to niemożliwe, nie jestem nieomylny/
Radio Erewan
2008-04-19 23:57:33 UTC
Post by Janko Muzykant
Post by Radio Erewan
Dla ateistów mała ściąga
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi%C4%99ta_Weronika
To była stykówka - zatem patronka analogowców :)
:-) 10/10.

Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fotosite.pl
tomekk
2008-04-21 11:00:56 UTC
Post by Janko Muzykant
Post by Radio Erewan
Dla ateistów mała ściąga
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi%C4%99ta_Weronika
To była stykówka - zatem patronka analogowców :)
No i wielkoformatowców przede wszystkim! :-)
tomekk

Roger from Cracow
2008-04-19 23:59:34 UTC
Weronika - Patronka portrecistów, rzeŒbiarzy i fotografów, praczek,
gospodyñ na plebani, szwaczek
Hehe, i te praczki! O ¶wiêta Weroniko, oby moja puszka bakfokusa nie mia³a
;-)
Dla ateistów ma³a ¶ci±ga
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi%C4%99ta_Weronika
tiaaa