[zdjecia] ulice w Algierze
Zygfryd Homonto [KRK/Algieria]
2004-01-10 17:44:30 UTC
Witam,

po dzisiejszym spacerku po ulicach slonecznego Algieru powstalo pare zdjec
wszystkie one zrobione "z biodra" a i tak mialem problemy z miejscowa
policja
serdecznie zapraszam

http://e-janik.com/alg/alg07
Zygfryd Homonto
turystka
2004-01-10 18:11:53 UTC
Witaj:o))
Super fotki, co tam porabiasz i skad klopoty z policja?:)
Nie wolno robic zdjec na ulicy?
Ostatnie zdjecie jest super...[znawcy i profesjonalisci...nie mowie o
jakosci]

Pozdrawiam:)

turystka
biesior [wro]
2004-01-10 18:19:47 UTC
No fotki egzotyczne, tak¿e interesuj±ce, jednak¿e dra¿ni ich
monochromatyczno¶æ :( zrobi³e¶ to celowo, czy samo jako¶ wysz³o ?
Zygfryd Homonto [KRK/Algieria]
2004-01-10 18:21:49 UTC
Post by biesior [wro]
No fotki egzotyczne, tak¿e interesuj±ce, jednak¿e dra¿ni ich
monochromatyczno¶æ :( zrobi³e¶ to celowo, czy samo jako¶ wysz³o ?
mam kiepski aparat, obiektywy marne no i nie znam sie na PS ;-(

tak chcialem ;-)
Zygfryd Homonto

galeria: http://photo.e-janik.com
Zygfryd Homonto [KRK/Algieria]
2004-01-10 18:22:51 UTC
... skad klopoty z policja?:)
Nie wolno robic zdjec na ulicy?
wolno, tylko trzeba miec odpowiedni glejt i obstawe policyjna ;-)
Pozdrawiam:)
turystka

biesior [wro]
2004-01-10 18:25:51 UTC
Post by Zygfryd Homonto [KRK/Algieria]
mam kiepski aparat, obiektywy marne no i nie znam sie na PS ;-(
tak chcialem ;-)
ech przepraszam, domy¶li³em siê oczywi¶cie, ¿e tak chcia³e¶, jednak¿e ¶jako¶
mi nie wchodz± te monochromaty :-/ byæ mo¿e wrzucisz kilka nieodsaturowanych
dla kontrastu :-)

Ps. koniecznie zmieñ aparat na lepszy ! i naucz siê PS <lol> :D
Zygfryd Homonto [KRK/Algieria]
2004-01-10 18:31:51 UTC
Post by biesior [wro]
ech przepraszam, domy¶li³em siê oczywi¶cie, ¿e tak chcia³e¶, jednak¿e
¶jako¶ mi nie wchodz± te monochromaty :-/ byæ mo¿e wrzucisz kilka
nieodsaturowanych dla kontrastu :-)
nie przepraszaj ;-)
wiesz, ja takie wole
generalnie wole nawet b&w ale tutaj tak mi jeszcze bardziej podeszlo

zostanmy wiec przy takich - w koncu chodzilo mi o MOJE spojrzenie (przeciez
kazdy zrobilby je inaczej - jedni lepiej drudzy gorzej)
Post by biesior [wro]
Ps. koniecznie zmieñ aparat na lepszy ! i naucz siê PS <lol> :D
tu nie ma gdzie kupic ;-(
a za PS sie wezme soon ;-)