Szara karta 18% szarosci
Damian Kowal
2004-07-18 18:01:15 UTC
Report
Witam,
czy szanowni grupowicze wiedza jak sie fachowo nazywa szara plansza do
ustawiania balansu bieli lub janosci (wydaje mi sie, ze jest to 18% szarosci)?
Gdzie takie cos mozna kupic?

Z gory dzieki
Damian Kowal
JA
2004-07-18 18:29:22 UTC
Report
Post by Damian Kowal
[...]
Szara karta Kodaka.
Kupic?
Pewnie u Kodaka. Jak im przez telefon powiesz ze chcesz kupic szara karte to
na pewno znajdzie sie jeden nieulomny co bedzie wiedzial.
JA
http://www.skanowanie-35mm.pl
Zibi W
2004-07-18 20:06:11 UTC
Report
szarosci)? Gdzie takie cos mozna kupic?
np tu
http://www.afv.pl/index.php?&przod=1&dol=0&gora=21&S=wysz.php&Op=20&SZ=8&SE=119427903882&Prod=46

pozdr
zibi
nurse
2004-07-19 04:09:23 UTC
Report
Hmm o ile mnie pamiec nie myli szara kartka byla po wewnetrznej stronie
okladki "szkoly fotografowania" national geographic

pzdr,
grzech
Marecki
2004-07-19 09:06:39 UTC
Report
Post by nurse
Hmm o ile mnie pamiec nie myli szara kartka byla po wewnetrznej stronie
okladki "szkoly fotografowania" national geographic
Dok³adnie tak.

MK
Damian Kowal
2004-07-19 10:22:41 UTC
Report
Post by Zibi W
np tu
http://www.afv.pl/index.php?
&przod=1&dol=0&gora=21&S=wysz.php&Op=20&SZ=8&SE=119427903882&Prod=46
Post by Zibi W
pozdr
zibi
Dzieki, podjechalem tam i kupilem.

Rzeczywiscie w National Geografic zarowno z przodu jak i z tylu sa karty 18%
szrosci. Ale wyrywac sie nie odwazylem (mam cala serie). Ponadto kartki sa
bardzo cienkie, a ta zakupiona to tektura kilka mm grubosci.
Tak czy siak dziekuje za podpowiedz.

Damian Kowal
McZapkie
2004-07-19 11:47:11 UTC
Report
Ja uzywam taniego papieru toaletowego do balansu szarosci
(oczywiscie nieuzywany ;)

Mc