Epson Sure Color i druk na folii
Paweł Pawłowicz
2018-05-27 19:48:27 UTC
Czołem,
Czy znacie sposób na namówienie drukarki SC P600 do drukowania na folii.
Stary numer z naklejeniem paska nie działa.

Paweł
Animka
2018-05-27 22:40:34 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Czołem,
Czy znacie sposób na namówienie drukarki SC P600 do drukowania na folii.
Stary numer z naklejeniem paska nie działa.
Chyba musisz wejśc w opcje drukowania i ustawić, żeby drukowała na
folii. Drukarka nie wie, że jej folię podłozyłeś.
animka
Paweł Pawłowicz
Gdyby taka opcja była...
Animka
2018-05-27 23:18:53 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Post by Animka
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
Wejdź na stronę sterowników swojej drukarki i pobierz odpowiedni program.
animka
Uncle Pete
Jesteś cudowna!
Animka
animka
Uncle Pete
2018-05-28 10:33:28 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Czołem,
Czy znacie sposób na namówienie drukarki SC P600 do drukowania na folii.
Stary numer z naklejeniem paska nie działa.
Paweł
Widziałeś to: "If transparencies are not listed in the driver and plain
paper + 360dpi/Text is selected, these settings are not guaranteed if
the printer does not list Ink Jet Transparencies as a supported media in
the 'Paper Specifications' or 'Paper Handling' section of the user guide
and printer problems could arise e.g. ink on the rollers or paper feed
problems.

https://www.epson.co.uk/viewcon/corporatesite/products/mainunits/faq/2826/13682

Może okazać się, że w ogóle się nie da, aczkolwiek nigdy jeszcze nie
zdarzyło mi się, aby jakaś drukarka nie przyjęła folii - zarówno plujka,
jak i laserowa. Tylko folia miała być odpowiednia.
Paweł Pawłowicz
2018-05-28 14:35:09 UTC
Post by Uncle Pete
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
Wiele to tam nie ma...
Post by Uncle Pete
Może okazać się, że w ogóle się nie da, aczkolwiek nigdy jeszcze nie
zdarzyło mi się, aby jakaś drukarka nie przyjęła folii - zarówno plujka,
jak i laserowa. Tylko folia miała być odpowiednia.
Też mi się nie zdarzyło, widać kiedyś musi być ten pierwszy raz :-)
A folia jest, jaka jest (separacyjna) i nie mogę zastosować innej :-(
Dzięki.

P.P.
J.F.
2018-05-28 16:30:46 UTC
Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
Post by Paweł Pawłowicz
Post by Uncle Pete
[...]
A jak sie objawia to "nieprzyjmowanie" ?
Bo przychodzi mi na mysl tylko optyczny czujnik obecnosci papieru ...
moze podlozyc cala kartke ?

J.
Paweł Pawłowicz
2018-05-28 18:22:35 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Post by Uncle Pete
[...]
Nie widzi folii.
Myślałem raczej o podklejeniu czegoś, co byłoby łatwo odkleić, ale nie
mam pomysłu na to coś.

P.P.
Uncle Pete
2018-05-28 19:24:12 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Nie widzi folii.
Myślałem raczej o podklejeniu czegoś, co byłoby łatwo odkleić, ale nie
mam pomysłu na to coś.
Kiedyś bardzo dawno temu były takie folie A4, które składały się z
właściwej folii i podłoża, potem je rozdzielano. U Ciebie "podkładka"
chyba też ma być na całej powierzchni, aby czujniki optyczne nie wariowały.

Może podkleić papier niewielkimi kawałkami cienkiej dwustronnej taśmy
klejącej przy samej krawędzi, którą folia wejdzie do drukarki? OIDP,
tamta folia była połączona z podłożem z także tylko z jednej strony.

A, jeszcze jest klej w sztyfcie do wielorazowego przyklejania, jak na
żółtych kartkach. Nie powinien zostawiać śladów na folii.

Pozostaje co prawda problem, jak folia przejdzie przez te wszystkie rolki...
Paweł Pawłowicz
2018-05-31 08:49:17 UTC
Post by Uncle Pete
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
Masz jakiś namiar na taki klej? Nie mogę się doszukać.

Paweł
Uncle Pete
2018-05-31 09:14:54 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Masz jakiś namiar na taki klej? Nie mogę się doszukać.
Paweł
3M Scotch Removable Stick. Kupiłem go kiedyś w Empikie, szukaj na Scotch
w sztyfcie odklejalny.

Jest np. tu:
https://grafit.waw.pl/kleje/134137-klej_w_sztyfcie_scotch_pop_up_odklejalny_7_5g.html
Paweł Pawłowicz
2018-05-31 10:55:29 UTC
Post by Uncle Pete
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
Dzięki!
Kupię i napiszę o rezultatach :-)

Paweł
Marek S
2018-05-29 20:08:18 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Czołem,
Czy znacie sposób na namówienie drukarki SC P600 do drukowania na folii.
Stary numer z naklejeniem paska nie działa.
Kiedyś o tym pisaliśmy na forum elektronicznym. Wydawało by się, że
temat jest zamknięty. Przypomnę:

Mam tę właśnie drukarkę. Nie ma żadnego problemu z drukowaniem na folii
o ile zastosuje się właściwą dla atramentu pigmentowego. Przypomnę też,
że musi to być folia kapilarna - inna się nie nadaje. Najtańsza to
Ulano. Rewelacyjne krycie, rozdzielczość i odwzorowanie kolorów.
Marek
Paweł Pawłowicz
2018-05-29 20:17:26 UTC
Post by Marek S
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
Po prostu szok! Wkładam folię, właśnie Ulano, i drukarka jej nie widzi.
Zachowuje się tak, jakby nic nie było włożone. I oczywiście nie drukuje,
skoro nie ma na czym. Jak to robisz, aby drukowała?

P.P.
Marek S
2018-05-29 20:52:25 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Po prostu szok! Wkładam folię, właśnie Ulano, i drukarka jej nie widzi.
Zachowuje się tak, jakby nic nie było włożone. I oczywiście nie drukuje,
skoro nie ma na czym. Jak to robisz, aby drukowała?
Ha! Bo zależy gdzie ją wkładasz. Jeśli upierasz się na ładowaniu jej
górnym podajnikiem, to musisz oszukać czujnik IR. Weź kartkę A4, połóż
na nią folię. Papier odbije IR a drukarka wciągnie folię.

Jeśli jednak zrobisz to jak należy i folię załadujesz jako thick media z
przedniego (szarego) podajnika, to drukarka nie będzie miała problemu z
zładowaniem folii.
Marek
Marek S
2018-05-29 21:14:36 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Po prostu szok!
Nie mogę się powstrzymać więc za wskazówkami Animki polecam
zainstalowanie drivera, może być do pralki. Jeśli nie pomoże, to usuń
rejestr Windows, tylko przeszkadza :-D
Marek
Paweł Pawłowicz
2018-05-29 21:21:13 UTC
Post by Marek S
Post by Paweł Pawłowicz
Po prostu szok!
Nie mogę się powstrzymać więc za wskazówkami Animki polecam
zainstalowanie drivera, może być do pralki. Jeśli nie pomoże, to usuń
rejestr Windows, tylko przeszkadza :-D
Nie mogę się powstrzymać więc napiszę, że osiągnąłeś poziom Animki.

P.P.
collie
2018-05-29 21:53:52 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
To jest syndrom małego ptaszka i odreagowywanie tegoż w wirtualnych
kontaktach z kobietami, bo w realu wyżej wuja (małego) nie podskoczą
im takie Marki, Pawły i inne Janusze.
Animka
2018-05-30 12:31:02 UTC
Post by collie
Post by Paweł Pawłowicz
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
Takich mniej więcej ludzi jak ten rusek nazywa się INCEL-ami.
Akurat niedawno czytalam o tych typach artykuł:
"Incele, czyli prawiczki, którzy nienawidzą kobiet. Czy powinniśmy im
zapewnić prawo do seksu?"
http://kobieta.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/575140,incele-seks-kobieta-przemoc-bieda-wykluczeni-prostytucja.html
animka
collie
2018-05-30 13:18:21 UTC
Post by Animka
Takich mniej więcej ludzi jak ten rusek nazywa się INCEL-ami.
A nie incwelami? ;)
Post by Animka
"Incele, czyli prawiczki, którzy nienawidzą kobiet..."
Polecam film "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet",
z kapitalną rolą Noomi Rapace jako Lisbeth Salander.
Ale książka Stiega Larssona lepsza.
Animka
2018-05-30 13:52:20 UTC
Post by collie
Post by Animka
Takich mniej więcej ludzi jak ten rusek nazywa się INCEL-ami.
A nie incwelami? ;)
Cwele to podobno w więzieniu?
Post by collie
Post by Animka
"Incele, czyli prawiczki, którzy nienawidzą kobiet..."
Polecam film "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet",
z kapitalną rolą Noomi Rapace jako Lisbeth Salander.
Ale książka Stiega Larssona lepsza.
Zobaczyłam na YouTube trailer i doszłam do wniosku, że nie obejrzę tego
filmu. Nie chcę patrzeć na morderstwa.
animka
Marek S
2018-05-29 22:02:59 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Nie mogę się powstrzymać więc napiszę, że osiągnąłeś poziom Animki.
Nie było trudno. Wystarczyło spróbować wyssać cokolwiek z palca :-D
Marek
Animka
2018-05-30 12:25:25 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Post by Marek S
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
Wyjedź wieśniaku gdzieś tam do ruskich i tak spróbuj się mądrzyć.
animka
Paweł Pawłowicz
2018-05-29 21:19:26 UTC
Post by Marek S
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
Folię wciągnie, ale na niej nie wydrukuje. Po prostu wypuszcza czystą folię.
Post by Marek S
Jeśli jednak zrobisz to jak należy i folię załadujesz jako thick media z
przedniego (szarego) podajnika, to drukarka nie będzie miała problemu z
zładowaniem folii.
Incorrect media loaded. Reload correct media.

Pozdrawiam,
Paweł
Marek S
2018-05-29 22:00:02 UTC
Post by Marek S
Jeśli jednak zrobisz to jak należy i folię załadujesz jako thick media
z przedniego (szarego) podajnika, to drukarka nie będzie miała
problemu z zładowaniem folii.
Incorrect media loaded. Reload correct media.
Dałeś arkusz A4? Nie przycięty?
Opisz dokładnie co robisz krok po kroku, jak ładujesz folię (dokładnie
opisz) i jakie opcje wybierasz w driverze. Zapewne nie ma to związku,
ale spytam - spod jakiego programu drukujesz? Czy te same czynności z
kartką papieru kończą się sukcesem?

U siebie robię tak, że wysuwam szarą tacę (tzn przyciskam by się
wysunęła samoczynnie), otwieram tylną tacę, wkładam folię A4 wyrównując
ją do frontowej i prawej krawędzi podajnika (ważne), wybieram "load",
drukarka wciąga folię i pozycjonuje ją precyzyjnie na wejściu. Gdy
skończy wciskam przedni podajnik (zgodnie z poleceniem na wyświetlaczu)
i drukuję. Zadrukowana folia wychodzi na tacę odbiorczą.
Marek
Paweł Pawłowicz
2018-05-30 11:07:44 UTC
Post by Marek S
Post by Marek S
[...]
Tak.
Post by Marek S
[...]
Eagle 6.6. Zapewne dobrze Ci znany.
Na kartce papieru wszystko działa
Post by Marek S
[...]
Dokładnie opisałeś, co robię. Drukarka rzeczywiście wciąga folię i ją
pozycjonuje. Po czym wypuszcza i wyświetla podany komunikat.
Post by Marek S
Gdy skończy
Właśnie skończyła...
Post by Marek S
wciskam przedni podajnik (zgodnie z poleceniem na wyświetlaczu)
i drukuję. Zadrukowana folia wychodzi na tacę odbiorczą.
I tu mamy abstrakcję :-(

P.P.
Marek S
2018-05-30 15:26:36 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Dokładnie opisałeś, co robię. Drukarka rzeczywiście wciąga folię i ją
pozycjonuje. Po czym wypuszcza i wyświetla podany komunikat.
No to zrobiłem testy... powiem tak: ale jajca! Po ostatniej aktualizacji
firmware i Windows, drukowanie na thick media przestało działać w ogóle.
Nawet na zwykłej kartce A4 nie da się. Przeinstalowanie sterowników nie
pomogło. Komunikat jaki cytujesz pojawia się zawsze.

Działa natomiast sposób #1.
https://drive.google.com/drive/folders/1VKdq8gaQhWl0Dm9wagnwIXlH5UxHaJBg?usp=sharing

Użyłem folii zwykłej (jak na fotkach), nie Ulano bo jest bardzo droga.
Raczej nie powinno mieć to mieć znaczenia. Ale jeśli będzie to
konieczne, to i na niej testy zrobię.

U mnie jest tak, że włożenie folii z podkładem w postaci zwykłej kartki
A4 oszukuje sensor IR, papier jest wykrywany. Folia (jako pierwszy
arkusz) jest zaciągana, poprawnie pozycjonowana i drukowanie startuje
normalnie. Efekty masz na zdjęciach.
Post by Paweł Pawłowicz
Eagle 6.6. Zapewne dobrze Ci znany.
Na kartce papieru wszystko działa
Widzę, że pamiętasz naszą dyskusję "elektroniczną" :-) Drukowałem spod
Photoshopa i zawsze tak robiłem, nawet dla projektów z Eagle. Bierz to
pod uwagę bo może się okazać, że aplikacja ma znaczenie, choć nie
wyobrażam sobie jakie.

Teraz chciałbym zamienić się rolami i zapytać Ciebie, czy na zwykłej
kartce A4 ładowanej od przodu jesteś w stanie drukować? Czy firmware /
Windows 10 masz aktualne? Jeśli 2xtak, to powiedz jak to się udało.
Marek
Paweł Pawłowicz
2018-05-30 16:40:00 UTC
Post by Marek S
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
U mnie nie działa. Wciąga papier, coś tam rzeźbi i wypuszcza z przodu.
Bez jednej kropeczki.
Post by Marek S
[...]
U mnie jest to słowo, które tam napisałeś ;-)
Post by Marek S
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
Windows 10 Pro 1803, aktualne. Firmware też.
Drukuje z podajnika z przodu jeśli ustawię papier w sterowniku na
artystyczny. Ale folię wypluwa ze znanym komunikatem.

Pozdrawiam,
Paweł
Paweł Pawłowicz
2018-05-30 16:42:57 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Post by Marek S
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
Tfu! Oczywiście folię. Na papierze jest OK.

P.P.
Marek S
2018-05-30 17:55:54 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
U mnie nie działa. Wciąga papier, coś tam rzeźbi i wypuszcza z przodu.
Bez jednej kropeczki.
Wciąga folię chciałeś napisać? Spróbuj coś wydrukować spod Worda na
wszelki wypadek by wyeliminować konkretną aplikację. To musi zadziałać.
Sprawdź też, czy coś się nie zepsuło drukując na papierze.
Jak nie przejdzie, to użyję Ulano aby mieć ten sam nośnik.
Post by Paweł Pawłowicz
U mnie jest to słowo, które tam napisałeś ;-)
Może tylko na tym słowie testy przechodzą :-D
Post by Paweł Pawłowicz
Windows 10 Pro 1803, aktualne. Firmware też.
Drukuje z podajnika z przodu jeśli ustawię papier w sterowniku na
artystyczny. Ale folię wypluwa ze znanym komunikatem.
Faktycznie o to chodziło. Działa. :-)
Marek
Paweł Pawłowicz
2018-05-30 19:40:31 UTC
Post by Marek S
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
Oczywiście chodziło mi o folię.
Wydrukowałem spod Worda znane nam słowo napisane 72 punktowym pismem.
Rezultat jest tu:

https://www.flickr.com/photos/***@N03/40651100050/in/dateposted-public/

Ostrzegam: umrzesz ze śmiechu, gdy to zobaczysz!
Na papierze ciągle drukuje OK.

P.P.
Marek S
2018-05-30 20:08:18 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Oczywiście chodziło mi o folię.
Wydrukowałem spod Worda znane nam słowo napisane 72 punktowym pismem.
Ostrzegam: umrzesz ze śmiechu, gdy to zobaczysz!
Na papierze ciągle drukuje OK.
A czy kontaktowałeś się z egzorcystą? :-D

Pewnie jesteś z 2-go końca kraju niż ja więc wizyta nie będzie
możliwa... Ja jestem z 3-miasta.

Rozumiem, że zrobiłeś podkładkę z papieru taką jak ja? Czy drukarka
wykrywa papier i masz A4 na LCD?

No to zmarnowałem folię kapilarną Ulano. Tu masz wydruk tajnego słowa
spod Worda:

https://drive.google.com/open?id=1P_s_GxbDy_4lUPH38bt3JNU6vyx4EiIK

Ustawienia są takie (użyłem takich jakie system mi sam zaproponował):

https://drive.google.com/open?id=18Xj21sMeD_iRiwFrc2moK1MhpS2h5c3E
Marek
Paweł Pawłowicz
2018-05-31 08:40:02 UTC
Post by Marek S
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
Wrocław.
Post by Marek S
Rozumiem, że zrobiłeś podkładkę z papieru taką jak ja? Czy drukarka
wykrywa papier i masz A4 na LCD?
2xTAK
Post by Marek S
No to zmarnowałem folię kapilarną Ulano. Tu masz wydruk tajnego słowa
https://drive.google.com/open?id=1P_s_GxbDy_4lUPH38bt3JNU6vyx4EiIK
https://drive.google.com/open?id=18Xj21sMeD_iRiwFrc2moK1MhpS2h5c3E
U mnie było prawie tak samo. Prawie, bo zamiast "prędkość" podałem
"jakość". Obawiam się, czy "prędkość" da "jakość" wystarczającą do
osiągnięcia celu.

Pozdrawiam,
Paweł
Marek S
2018-05-31 15:27:55 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
U mnie było prawie tak samo. Prawie, bo zamiast "prędkość" podałem
"jakość". Obawiam się, czy "prędkość" da "jakość" wystarczającą do
osiągnięcia celu.
Dałem do testów cokolwiek. Ta drukarka przy "prędkości" i tak ma jakość
lepszą od wielu klasycznych atramentówek. Typowe drukarki dość często
paski szerokości 1 dyszy dodają przy "prędkości". W mojej tego nie
zaobserwowałem nigdy.

Gadałem wczoraj z supportem Epsona. Powiedzieli mi coś, do czego nie
jestem przekonany (2 różne osoby). Ponoć ostatnia aktualizacja Windows
nabruździła im w sterownikach do różnych drukarek. Proponują to, co
zacytuję poniżej:

"Dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta firmy EPSON
Drukarka SC-P600, system operacyjny 10 -64 bit

Prosimy o odinstalowanie sterownika i zanstalowanie nowego za pomoca strony:
http://support.epson.net/setupnavi/
W prawym gornym rogu tej strony mozna zmienic jezyk na polski. Nastepnie
prosimy o wybor Pana modelu drukarki, nastepnie wybor Konfiguracja i
nastepnie pobranie i zainstalowanie sterownika z zakladki Pobieranie i
podlaczanie.
Jezeli laczy Pan drukarke z komputerem za pomoca kabla USB, prosimy o
odlaczenie kabla od drukarki i komputera i polaczenie dopiero, gdy
zostanie Pan o to poproszony w trakcie instalacji.
Przy dalszych pytaniach chętnie służymy pomocą"

Dodam, że ja używam drukarkę po ethernecie. Spróbuj, ale nie wróżę
sukcesu. Ewidentnie jest coś jest nie tak jak powinno być. Zastanawia
mnie różnica między zachowaniem się naszych urządzeń. Może czas wyłączyć
logikę myślenia skoro zawodzi. Spróbuj podpiąć drukarkę po ethernecie -
o i le nie masz tak jej podłączonej. Potem spróbuj za pomocą innego
komputera wydrukować. Ostatnia rzecz jaka mi do głowy przychodzi - może
masz nowszy model (w sensie daty produkcji) niż mój, który ma np. 1
czujnik więcej albo inaczej ustawiony w fabryce. Spróbuj też pogadać z
Epsonem - oni przynajmniej starają się rozwikłać problemy.

Powiedz mi jeszcze - do czego chcesz używać wydruki? Chodzi o PCB? Jeśli
tak, to Ulano + zwykła fotograficzna drukarka (nie pigmentowa) daje
lepsze zaczernienie. O tym właśnie kiedyś pisaliśmy. SC-P600 jest
specjalizowaną, rewelacyjną drukarką w sensie odzwierciedlenia kolorów
na wysokiej jakości papierach foto i transferowych. Oczywiście po
kalibracji do każdego z nich. Zaczernienie też ma świetne tusz
pigmentowy ale... tylko na papierze. Gruboziarnisty pigment słabo wsiąka
w kapilary bo nie do tego służy. Pytam bo może niepotrzebnie kopiesz się
z koniem?
Marek
Paweł Pawłowicz
2018-05-31 16:06:11 UTC
Post by Marek S
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
Drukarkę kupiłem w zeszłym tygodniu, może więc być tak, jak piszesz.
Podłączona przez WiFi, wbrew opiniom na necie działa to bardzo dobrze.
Post by Marek S
[...]
Chodzi o PCB. Jest to trochę desperackie działanie, dotychczas używałem
barwnikowego Epsona L800, ale był się on rozklekotał i druk mu się
rozłazi, pomyślałem więc o SCP600. Z tego, co piszesz, wygląda na to, że
podczyszczę L800 albo kupię nową drukarkę.
Dzięki :-)

Pozdrawiam,
Paweł
Marek S
2018-05-31 16:39:21 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Drukarkę kupiłem w zeszłym tygodniu, może więc być tak, jak piszesz.
Podłączona przez WiFi, wbrew opiniom na necie działa to bardzo dobrze.
Co też potwierdzam i nie tylko dla tej drukarki. Mam innego Epsona na
WiFi i też zero kłopotów.
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
To będzie najlepsze rozwiązanie. Przy PCB byłbyś średnio zadowolony z
SC-P600. Tu liczy się kontrast i rozdzielczość. Na pigmencie + folii
tylko rozdzielczość byłaby z tej zabawy + lepki tusz bo nie wsiąka za
bardzo. Kontrast oceniłbym jako 6/10 a na zwykłym barwniku 9/10 (prawie
idealne zaczernienie).
Marek
Paweł Pawłowicz
2018-05-31 20:59:51 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
Podczyściłem L800, faktycznie, zaczernienie jest super :-)
Dzięki za cenne informacje!

Pozdrawiam,
Paweł
Marek S
2018-06-03 11:49:13 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Podczyściłem L800, faktycznie, zaczernienie jest super :-)
Dzięki za cenne informacje!
Jeszcze jedna rzecz - jako ciekawostka. Już wiem czemu nagle support bez
sztuczek dla folii zniknął po aktualizacji firmware. Pomoc techniczna
odwołała się do instrukcji obsługi (wersja PL), strona 123-125, gdzie są
wylistowane media, na jakich ta drukarka drukuje. Folii nie ma wśród nich.

W zasadzie to nic odkrywczego w kontekście moich wcześniejszych
obserwacji zachowania się tuszu pigmentowego. On średnio nadaje się do
tego typu mediów, nie wsiąka, jest lepki nawet po 24h (jak pisałem). Za
to na papierze i podobnych nośnikach trudno o coś lepszego. Pewnie
dlatego jest jak jest.
Marek
J.F.
2018-06-01 07:31:40 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Post by Paweł Pawłowicz
[...]
A rozmiar papieru jest dobry ?

Moze ta drukarka ma jakies automatyczne rozpoznawanie ... czujnikiem
optycznym ?

Twoje inne wydruki sie mieszcza w obszarze tego "d", czy poza ?

J.
Paweł Pawłowicz
2018-05-30 11:41:47 UTC
Post by Paweł Pawłowicz
Czołem,
Czy znacie sposób na namówienie drukarki SC P600 do drukowania na folii.
Stary numer z naklejeniem paska nie działa.
Paweł
W necie wyczytałem, aby jeden bok folii pomalować czarnym flamastrem. I
zrobiło się wesoło:

https://www.flickr.com/photos/***@N03/41549295025/in/dateposted-public/

Wydrukowało 1/3 płytki. Obraz na dole powstał po obróceniu folii i
ponownym wydruku :-)

P.P.